آشنایی کوتاه با هدفون Jaybird Freedom


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1399
بازدید : 167
نویسنده : آران

Jaybird تمام قطعات الکترونیکی این دستگاه را در بخش کنترل از راه دور قرار داد. طبق گفته این شرکت، این قسمت از دستگاه کاملاً از آهن ساخته شده و از پلاستیک نیست. به همین دلیل بسیار ضد آب نیست، اما در برابر عرق مقاوم است. البته استفاده از فلز برای ساختن پوشش باعث افزایش وزن ریموت کنترل نیز می شود.
عمر باتری این محصول 8 ساعت است که برای این نوع هدفون بسیار مناسب است. البته این تعداد کمی گمراه کننده است. از آنجا که باتری اصلی به مدت 4 ساعت شارژ می شود ، چهار ساعت دیگر توسط یک باتری ذخیره سازی متصل به ریموت کنترل می شود. باتری اصلی و باتری ذخیره سازی همزمان با میکرو USB شارژ می شوند. یکی از نقاط ضعف این مدل در بخش باتری این است که باتری ذخیره سازی ممکن است از ریموت جدا شود و از بین برود. در این حالت، محصول با مشکلاتی روبرو خواهد شد. درگاه شارژ در باتری ذخیره سازی گنجانده شده است و در صورت از بین رفتن باتری اضافی، امکان شارژ محصول به طور کامل از بین می رود!
خوشبختانه این مدل در پنج رنگ مختلف عرضه می شود. همچنین یک کیف حمل کوچک با یک باتری داخلی، هدفون در اندازه های مختلف و سایر جک های هدفون وجود دارد.
در مقایسه با مدل Jaybird X2 2015، مدل آزادی در گوش بهتر جا می گیرد و جایگزینی آن آسان است. این امر به همراه سیستم صوتی عالی این مدل Freedom، تجربه گوش دادن کاربر را بسیار بهتر، واضح تر و طبیعی تر جلوه می دهد. Jaybird همچنین اپلیکیشنی را منتشر کرد که به کاربران اندرویدی و iOS امکان تنظیم انواع متنوعی را بر روی صدای هدفون می دهد و تجربه گوش دادن را بسیار سفارشی می کند. این برنامه همچنین می تواند برای هدفون های قبلی این شرکت استفاده شود و دائما در حال به روز رسانی است.
یکی از نکات برجسته این مدل که می توان آن را نقطه ضعف آن قلمداد کرد، بخش سنگین کنترل از راه دور است که قبلاً به عنوان یک ماده پوششی ذکر شده بود. شخصی که از این هدفون استفاده کرده است، از تجربه شخصی خود می گوید که هنگام روشن یا استفاده از این هدفون برای مدت طولانی، تلفن در سمت چپ مشکلی ندارد، اما وجود کنترل از راه دور در نزدیکی چانه، متصل به سیم تلفن در سمت راست است. تراکم احساس می شود. البته در طراحی این مدل یک ویژگی وجود دارد که می توانید کنترل از راه دور را در اطراف گوش راست بچرخانید و وصل کنید. اما این روش ممکن است خیلی خوب نباشد و ممکن است در دراز مدت بیشتر کاربر را آزار دهد.
بر خلاف سایر محصولاتی که کاربر انتظار دارد لوازم جانبی زیادی را در بسته داشته باشد، کاربرانی که جعبه این مدل را باز می کنند با تعداد زیاد لوازم جانبی اشتباه گرفته می شوند و از این مشکل راضی نیستند. این امر منجر به افزایش قیمت محصولات شده است.




:: موضوعات مرتبط: هدفون و هدست , ,
:: برچسب‌ها: پیشنهاد خرید , هدفون , هدفون Jaybird Freedom , هدفون ورزشی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تازه های فناوری و موبایل های هوشمند را در این وبلاگ جستجو کنید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصی فناوری و موبایل های هوشمند و آدرس onkyo-sari-headphone.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com